Lue keskustelun säännöt.
Mulla jäi kirppikseltä M:koon vaatteita myymättä. Antaisinko Uffille vai haluaisko joku muu?
Kommentit (2)
ja lähinnä näyttää olevan t-paitoja, pooloa ym. yläosia ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vie Fidan lähetystorille. Heillä on kyllä noutopalvelukin.