Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ville Nisosen Dekadenz ja dr martin' s kengät????
12.01.2007 |
Mies on saanut päähänsä jossain nostalgisessa harhassaan, että nää doktormartinsit-vai-mikä-se-merkki-olikaan oli älyttömän hyvät kengät ja nyt se ehdottomasti haluaa sellaiset, mutta toi Nisosen Dekadenz josta niitä viimesessä vaiheessa sai on lopetettu enkä löydä googlettamalla mitään.
Niin että osaako joku auttaa, mistä noita saa? Nehän on muotiakin kaiketi tässä kasarihuumassa ...
Kommentit (2)
www drmartens com
Loistavat kengäthän ne on, minulla on ollut jo 20 vuotta erinäisiä pareja.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joka on isoimmissa kaupungeissa. Myy muuten kaikkea Harley- ja biker-kamaa sekä hevimpää vaatetta