Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko tätä liittoa enää pelastaa? Mielipiteitä...

Vierailija
24.05.2006 |

Pari vuotta jo ollut huutoa ja piikittelyä, ei vietetty aikaa yhdessä jne... Nuorin lapsi vasta 1v 5kk...



Voiko muuttaa omaa käytöstä ihan päinvastaiseen ja niellä paskat mitä toinen suustaan lataa? Muuttuuko tilanne pikkuhiljaa parempaan?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos molemmat haluaa, kannattaa ottaa yhteys perheneuvolaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi