Montako nakkia aiot syödä tänään?
Kommentit (26)
Yheksän. Mitäs Kinnus Heikki aikanaan mainosti telkkarissa? Poprilliä? Janicat ja Jonnet ei tätä tajuu.
Vierailija kirjoitti:
2-30 nakkeja
2 - 30 nakkia. Urpå.
4 nakkia syön ja yhdellä dildottelen.
Ehkä kaksi. Juuri söin lautasellisen kikhernecurryä, riisiä ja kaalisalaattia. Illalla lämmitän niitä nakkeja, niiden kanssa syön coleslaw'ta. Ja sit on läjä sipsejä ja suolatikkuja. Pullo kuoharia viileässä. Eiköhän tämä tästä.
Ostin paketin HK- nakkeja ja kokkikartanon perunasalaattia.
sinkkutalous
Saman verran kuun Uuno aikoinaan eli 3
Olen syönyt kaksi. Sekä kotitekoista pitsaa, lihapullia, dippikasviksia + juustanaksuja ja karkkia. Oluen avasin just 🍺
4, luulen. 4 paahtoleipää ja 2 molempiin hodareihin.
Nolla. Pepperonisiivuja pizzassa ei lasketa.
Koirlle ostin etsimisleikkiä varten viimeisen myyntipäivän balkaninnakkeja. Itse en syö koskaan makkaraa.
Söin äsken spagettia homejuuston kansa.
Söin 4 vegenakkia hodareissa, itse tehtyä perunasalaattia, itse graavattua lohta ja mustekalarenkaita. Nyt saunaan ja saunajuomaksi holiton Becks blue olut. Oikein bueno uusi vuosi 👌 Hyvää uutta vuotta myös kaikille aaveelaisille!
🎇🎉🍻
Vierailija kirjoitti:
Nolla. Pepperonisiivuja pizzassa ei lasketa.
Ei tietenkään kun kyse on nakeista...
0 naccia. Teen kana-vuohenjuustosalaatin.
En yhtään, en osta erikseen mitään uusi vuosi-ruokia. Tuossa äsken vetäisin juustovoileivän. Appelsiinin syön iltapalaksi.
Yhden paketin Snellmannin juustonakkeja, en muista montako siinä yhdessä paketissa on, mutta 350g.
Söin jo neljä. Ja kaks kalapuikkoa.