Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten puette lapsenne päivähoitoon ?

Vierailija
11.10.2006 |

Tarkoitan siis, että ovatko päiväkotivaatteet lapsenne huonoimpia vaatteita, joita saa surutta tahria yms. vai puetteko lapsenne päiväkotiin yhtä nätisti kuin normaalistikin.



Olen siis ihan ymmälläni, kun 3-vuotiaat kaksostyttömme ovat päiväkodissa olleet nyt pari kuukautta ja hoitajat jaksavat ihmetellä ääneen heidän siistejä&nättejä vaatteita. Ihan tavallisia (tosin uutena ostettuja) käyttövaatteita ovat kaikki. Tykkään myös liivimekoista ja muista housuista kuin perinteisistä collegehousuista.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär (4 v.) usein mekoissa tai sitten farkut/sammarit/puuvillahousut ja joku nätti trikoopaita/neule. Ihan perusvaatteita H&M, Exit jne.



Pojalla (1,5 v.) housut farkut/sammarit/puuvillahousut ja siihen trikoopaita/neule. Samoin ihan perusvaatteita H&M, Exit, Next ja Gap.



Vierailija
2/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaappi on täynnä kaikkia turhuuksia, mitkä mielestäni epämukavia leikkeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla lapsilla yleensä suoralahkeiset collegehousut/trikoot + joku kiva paita. Kaapeista löytyy farkkuja ja " hienouksia" myös, mutta minusta lasten mukavuutta + päiväkodin henkilökuntaa ajatellen hyvä pukea lapset vaatteisiin, jotka saavat itse päälle ja pois.

Vierailija
4/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkikset+puolihame/mekko.

Vierailija
5/5 |
11.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei siis kenenkään vanhoihin. Ja aina kehuivat nättejä vaatteita. Ja kun katsoin muiden vaatteita niin sellaisia en lapsille olisi päälle edes kehdannut laittaa, niin kulahtaneita ja vanhanaikaisia osalla lapsista oli.