Lue keskustelun säännöt.
veisitkö puolitoista vuotiaan hoitoon jos yrittäisitte saada toista lasta ja työpaikka olisi tiedossa
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
ja nyt ollen ollu 4 kk töissä,koeaika umpeutunut ja vauvaa ei kuulu,vaikka esikoiset(kaksoset) lähtivät ekasta kierrosta...Nyt olen tyytyväinen että lähin töihin,vaikka vauvan teko onkin päällä