Lue keskustelun säännöt.
Tyon puolesta kyselen: Millainen on Lahden Uusi apteekki kauppakeskus Triossa? Entas Kuopiossa Manniston apteekki (Kuopion Lahdentaan apteekki)??? Jos tiedat edes jommasta kummasta
11.10.2006 |
(oma mielikuva on hyvä tieto), niin kiitos kovasti - miltä apteekki sinusta näyttää / vaikuttaa. Kiitos jos saan tietoja, en ilkeä itse mennä ikkunan taakse kurkkimaan ennen kuin menen tosissaan harjoittelupaikkaa pyytämään .... kumpaan nyt sitten menenkään vai menenkö kumpaankaan.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla