olenko liian " ankara" miehelleni.. teetänkö hänellä liikaa työtä..
hän tekee 12h työpäivää.. tulee kotiin leikkii lapsenkanssa, syöttää iltapuuron laittaa nukkumaan ja jos esim kauppaan menee niinkun ylensä menee ottaa sinne lapsen mukaan. jotenkin vain tuli äsken mieleen että voi sitä reppanaa.. itse katselen illat telkkaa siivoilen tai laitan ruokaa ja roikun koneella
Kommentit (6)
olen sanonut että jos haluaa saa mennä jonnekkin iltaisin mutta ei halua kuulemma.
t:ap
kanssa liian pitkistä työpäivistä huolimatta. Toivottavasti hänkin saa kuitenkin joskus levätä ja tehdä mukavia omia asiota.
lapsi viettää aikaa lapsenkanssa liina pitkistä työpäivistä huolimatta
eikai tuossa liikaa työtä jos ei itse halua minnekkään mennä.
Mutta se mikä on toiselle paljon on toiselle vähän.
Eli vastauksen tuohon tietää vain miehesi.
toinen on ansaitsemassa rahaa 12 tuntia ja toinen ei sekuntiakaan.
Ja onko miehelläsi yhtään vastaavaa vapaa-aikaa kuin sinulla? Jos vapaa-aika menee tasan, et ole epäreilu.