Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa kokemuksia 3,5 vuotiaan kanssa kotona olemisesta kun toinen lapsi syntyy

Vierailija
26.09.2006 |

Mitä aktiviteetteja kaupunki/ seurakunta tarjoaa? mitä harrastustoimintaa on 3-vuotiaille?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on seurakunnan kerho yleensä kahtena aamuna tuonikäiselle, leikkipuistoissa on ns. euron kerhoja ja muutamissa päiväkodeissa.



Muskariin menee 3-vuotias jo yksin ja leikkipuistossakin voi vielä käydä.



Meillä esikoinen oli 3 v 3 kk kun kuopus tuli ja hyvin pärjättiin noilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän