Lue keskustelun säännöt.
minä olen hyvällä omatunnolla kotona lasten kanssa
23.08.2006 |
enkä suostu ottamaan syyllisyyttä siitä että pilaisin muiden naisten työnäkymät. jos on riittävästi " munaa" ja taitoja niin kyllä nainenkin kovassa työelämässä pärjää
Kommentit (3)
Lasten vauva- ja taaperoaikaa en enää koskaan saa takaisin. Eikä minua voi kukaan korvata lapsilleni... enkä tahdo kantaa syyllisyyttä sitten myöhemmin, jos itkevät terapiassa, etten ollut heidän tukenaan elämän ensiaskelissa.
Työnantajani, tuo ahne riistäjä, ei vanhainkotiin minua tule kiittämään mistään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija:
Työnantajani, tuo ahne riistäjä, ei vanhainkotiin minua tule kiittämään mistään.
Enkä tarvii edes sitä munaa, pärjään ilmankin. ;)