Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minä olen hyvällä omatunnolla kotona lasten kanssa

Vierailija
23.08.2006 |

enkä suostu ottamaan syyllisyyttä siitä että pilaisin muiden naisten työnäkymät. jos on riittävästi " munaa" ja taitoja niin kyllä nainenkin kovassa työelämässä pärjää

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tarvii edes sitä munaa, pärjään ilmankin. ;)

Vierailija
2/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vauva- ja taaperoaikaa en enää koskaan saa takaisin. Eikä minua voi kukaan korvata lapsilleni... enkä tahdo kantaa syyllisyyttä sitten myöhemmin, jos itkevät terapiassa, etten ollut heidän tukenaan elämän ensiaskelissa.



Työnantajani, tuo ahne riistäjä, ei vanhainkotiin minua tule kiittämään mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Työnantajani, tuo ahne riistäjä, ei vanhainkotiin minua tule kiittämään mistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme