Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Koiranäyttelyistä tietävät
25.09.2006 |
Mitä tarkoittavat käsittämättömät lyhenteet
AVO-T, AVO-H, AVK2, AVO-EH?
Kiitos
Kommentit (2)
On siis ensin saanut AVO ERI:n (erinomainen) tai AVO EH:n (erittäin hyvä) ja siten päässyt avoimen kilpailuluokkaan, jossa sijoittunut toiseksi.
Käyttöluokan hyvä on KÄY H.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vierailija:
Avoimensta luokasta laatuarvosana tyydyttävä, samastaluokasta arvosana hyvä, avoimestakäyttöluokasta erittäinhyvä?, avoimesta luokasta arvosana erittäin hyvä.kysy tarkemmin jos epäselvää.