Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä neuvolan kotikäynnillä tehdään?

Vierailija
02.10.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tupatarkastus, mutta meidän th sanoi, että sillein ohimennen katsotaan, että vauvalle on turvallinen ympäristö ja tarpeelliset hoitotarvikkeet olemassa. Ts. kotona ei tarvota paskassa ja että vaippoja, rasvaa jne. löytyy jos tarvitaan.



Päähuomio on tietenkin vauvassa, iho tarkastetaan, punnitaan, kysellään syömiset ja nukkumiset. Kysellään onko ongelmia ja neuvotaan tarvittaessa. Napa tarkastetaan ja annetaan hoito-ohjeita.



Äidin vointi kysellään, imetyksen sujuminen, kiputilat.. meillä tunnusteli vatsan päältä kohdun supistumisen, kyseli jälkivuodosta, luki sairaalan epikriisin.

Vierailija
2/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitaan, mitataan jne. Ihan tavallisia jutskia. Terkkari neuvoo d-vitamiinien annon yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsooko th epparihaavaa? Ei kai?

Vierailija
4/4 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


katsooko th epparihaavaa? Ei kai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä