Lue keskustelun säännöt.
Tekopyhä anoppi: ystävänpäivä on roskaa kun
13.05.2006 |
on Amerikassa keksitty ja Äitien päivää voi juhlia, vaikka ihan samasta lähteestä peräisin....!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla