Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Milloin viimeistään pitää laittaa kelaan..
02.10.2006 |
äitiyspäiväraha hakemus ja äityspakkaus hakemus? Olen saanut ne jo neuvolasta mutta mietin että milloin ne viimeistään on kelaan vietävä..
Ja saanko verotoimistosta tilattua mun viime ja tän vuoden tulot niin voisin katsoa että kumman mukaan laitan paperit vetämään..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja verotoimistosta saa tilattua verotustodistuksen edellisestä vahvistetusta verotuksesta hintaan 9 euroa, tilausohje löytyy nettisivuilta (tai siis puh. numero, josta sen saa tilattua). Tämän vuoden tuloista saat tiedon työnantajalta, et verottajalta.
Vierailija: