Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko moraalisesti väärin, että asumuseron aikana seurustelee toisen kanssa?

Vierailija
29.09.2006 |

Erossa asutaan, mutta eroa ei haettu ja terapiassa käydään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla aika turhauttavaa miehelle jos kuuluu tästä myöhemmin...

Vierailija
2/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuu täysin siitä mitä elämästä haluaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sotiihan tuo seurustelu aika tavalla sitä vastaan.



Jos meillä esim. olisi tuollainen tilanne, ja mieheni seurustelisikin tahollaan jonkun toisen kanssa, ottaisin sen kyllä vahvasti merkkinä siitä, että terapia on ihan turhaa, jos toinen ei edes yritä tosissaan

Vierailija
4/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vaikka ero olisi jo varma olisi hyvä vähänaikaa elää yksin, varsinkin jos on lapsia. Että saisi arjen hyvin rullaamaan ja olisi aina aikaa lapsille.

Vierailija
5/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on järjetöntä ottaa uusi kumppani, ennen kuin on selvittänyt välit sen entisen kanssa. Hyvä on myös olla yksin tarpeeksi aikaa suhteiden välissä, jotta oppii tuntemaan itsensä ja tietää mitä haluaa. Valitettavasti suuri osa ryntää suhteesta suoraan toiseen, eikä missään välissä uskalla olla yksin. :(

Vierailija
6/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein tuollaisessa tilanteessa entinen suhde on todellisuudessa päättynyt jo aikaa sitten, ja ihminen saattaa olla valmis uuteen suhteeseen melko piankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos seurustelu on vain hauskanpitoa tai ylimenosuhde, on syytä kertoa asiasta seurustelukumppanille ja tehdä asia selväksi itselleenkin.



On moraalitonta seurustella uuden ihmisen kanssa antaen ymmärtää, että suhde on vakava jos itse on epävarma avioliittonsa tilasta eikä sitä prosessia ole käyty loppuun.



Jos odottaa uudelta suhteelta pysyvää parisuhdetta ja yhteistä kotia, on oikein tehdä aviopuolisolle selväksi missä mennään ja vviedä avioeroprosessi loppuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan