Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Niin voiko raskaana ollessa käydä papassa?
Kommentit (4)
Emättimessä tuntui joku " patti" mitä epäiltiin suonikohjuksi, mutta papa otettiin varmuuden vuoksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
menin lääkäriin valittamaan että en voi tulla raskaaksi kun olen vuotanut jo 2kk. ja lääkäri sitten otti kaikki mahdolliset testit ja kokeet... Mutta tuloksia soitellessa kertoi että kaikki on ok, ja raskaustestikin plussa!
Itseltäni juuri eilen otettiin, kun edellisestä papanäytteen ottokerrasta se kolme vuotta aikaa kulunut. Ja oli ensimmäinen lääkärineuvola tämän raskauden aikana ja viikkoja 17+2
Alue: Aihe vapaa
Sain sen käsityksen, että papa olisi voitu tehdä, mutta mieluummin kuitenkin jätettiin se alue ronkkimatta, noin niin kuin varmuuden vuoksi.