Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko sitä mieltä, että pikkupaikkakunnalla asuvan kaverin tehtävä on tulla sinun luoksesi kylään

Vierailija
02.11.2024 |

koska asut jossain "kaupungissa", helsinki turku tampere jyväskylä lahti jne, mutta sinun ei tarvitse koskaan lähteä mihinkään "skutsiin" kaverisi luo, vaan hänen tehtävä on tulla sinun luo suurempaan paikkaan?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten se on toisin päin etteivät viitsi sieltä skutsista lähteä mihinkään vaan sinne on kaupunkilaisen mentävä jos on kiinnostusta ylläpitää tuttavuutta (useimmiten ei)

Vierailija
2/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kenenkään pakko mennä mihinkään eikä tavata ketään ellei halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun siellä metsässä ja menen yleensä tapaamaan ystäviäni helsinkiin. Ei ole minulle ongelma. Minulla on auto, joten kulkeminen on helppoa. Kaikilla ystävilläni ei ole.

Yksi ystäväni tulee välillä myös tänne ja ihan itse sitä ehdottaa, eli hänen kanssaan menee about 50/50.

Muutoin olen kyllä "siivonnut" ystävistäni ne keiden kanssa "täytyy" tehdä sitä tai tätä. Kyllä sitä pitää itse haluta asioita.

Vierailija
4/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten se on toisin päin etteivät viitsi sieltä skutsista lähteä mihinkään vaan sinne on kaupunkilaisen mentävä jos on kiinnostusta ylläpitää tuttavuutta (useimmiten ei)

Hahaha, eli olet sitä mieltä että skutsilaisen pitää tulla sun luo!  "jos on kiinnostusta ylläpitää tuttavuutta".. huhhuh

Vierailija
5/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisuhde ei ollut tarpeeksi vahva kestääkseen asuinpaikan vaihdon jos tämmösiä miettii

Vierailija
6/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaha, eli olet sitä mieltä että skutsilaisen pitää tulla sun luo!  "jos on kiinnostusta ylläpitää tuttavuutta".. huhhuh

No aikani ramppasin siellä skutsissa niin en mä enää jaksa. Toiseen suuntaan tie ei vie näköjään lainkaan

Vierailija
7/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoroin vieraissa on hyvä periaate.

8/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä meen täältä kaupungista pikkukylään tapaamaan porukoita, mutta niiden pitää hakea ja palauttaa mut, ku julkiset ei tätä väliä enää kulje 🤠

Vierailija
9/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kanssa tarvitse mitään kyläilyä harrastaa. Mulla on paljon kavereita, joiden kotona en ole käynyt ikinä eivätkä he minun luonani. Pidetään yhteyttä viestein ja tavataan vaikka tekemällä reissu molempien lempibändin keikalle. 

Vierailija
10/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuoroin vieraissa

Vierailija
11/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kyllä mä meen täältä kaupungista pikkukylään tapaamaan porukoita, mutta niiden pitää hakea ja palauttaa mut, ku julkiset ei tätä väliä enää kulje 🤠

Luulin että sä asut powerparkissa 

Vierailija
12/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan jaksaisi skutsissa asuvia ihmisiä. Skutsiin kulkeminen ei ole ongelma vaan se ihmistyyppi, joka sinne hakeutuu asumaan.

Vierailija
13/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asun maalla, ja lähden kyllä vaikka New Yorkiin, jos on riittävän hyvä syy. Harvemmin on. Olen kiertänyt Suomea ja maailmaa ja monen kokoisessa kaupungissa ja taajamassa asunutkin.

En minä pakota ketään tulemaan tännekään, joten miksi menisin itsekään pakotettuna yhtään mihinkään.

Töissä ja ruokakaupassa on pakko käydä, ja joskus pitää hoitaa jotain muitakin asioita skutsin ulkopuolella. Asun täällä skutsissa, koska minun on täällä hyvä olla.

Vierailija
14/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä ainakaan jaksaisi skutsissa asuvia ihmisiä. Skutsiin kulkeminen ei ole ongelma vaan se ihmistyyppi, joka sinne hakeutuu asumaan.

Monet meistä skutsilaisista on kyllä aika introvertteja, joten ihan hyvä, että jätät meidät rauhaan.

Vierailija
15/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuorotellen on hyvä. Asun espoossa. Mulla ei ole autoa.

Vierailija
16/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuollaisia kavereita. Asun siis itse pienemmässä kylässä ja aina saa täältä lähteä kaupunkiin, jos haluaa kavereita nähdä. Matka ei edes ole pitkä, alle tunti, mutta se että kaverit tulisivat edes joskus tänne päin, ei tule kuuloonkaan. Joskus ovat yrittäneet perustella asiaa välimatkalla, mutta sitten kun kysyn että onko käynyt mielessä, että se sama välimatkalla on minullakin joka kerta. Sitten vaihtuukin jo aihe sujuvasti. En tiedä, jotenkin niin helkkarin itsekästä.  

Vierailija
17/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan tuli alapeukkutulva aloituksen yksinkertaiseen kysymykseen :O Vai osuttiinko johonkin...?

AP

Vierailija
18/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni asuu maalla ja olen käynyt siellä viimeksi n 20 v sitten. 

Ystäväni sitten tulee aina tänne, mutta ei tule minua varten. Asun Helsingissä ja mm lähtee laivalle, käy konsertissa, tulee koulutukseen jne

Vierailija
19/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman ärsyttävintä matkustaa jonnekin taipaleiden taakse jonne ei pääse edes julkisilla vaan on täysin sen isäntäväen kyytien varassa, he eivät mitenkään voi matkustaa luoksesi kaupunkiin vaan aina pitäisi toisinpäin mennä.

Siellähän olet niin kauan kunnes joku suvaitsee heittää sinut lähimmälle bussipysäkille.

20/57 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Luulin että sä asut powerparkissa 

Se on mun kesäkoti 😍