Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Omakotitalo vs. osakekoti

Vierailija
06.10.2006 |

Oletko muuttanut isosta, teidän tarpeet täyttävästä rivi- t. kerroskodista omakotitaloon. Miksi?



Miten elämä muuttui? Kaippaatteko takaisin huolettomaan elämään osakekotiin? Muuta huomion arvoista?



Olemme miettimässä vaihtoa isosta ja lähes täysin meidän tarpeet täyttävästä rivarista omakotitaloon. Päätös olisi äärettömän helppo, jos emme mahtuisi nyk. kotiimme. Nyt heiluu mieli laidasta laitaan sen mukaan, mistä vinkkelistä asiaa katsoo...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis me tehty juuri tuollainen ratkaisu. Kyllästyttiin naapureiden kyttäilyyn. Aina oli sanomista jostain, lumitöistä, auton seisotamisesta ym.



Omakotitalossa on paljon hommaa, mut vain sinä päätä teetko ne vai et ja kenelläkään muulla ei ole mitään sanomista!



Minä ainakin kannatan!

Vierailija
2/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan lukien tietysti lainat t. muu väliraha.



Itseäni mietityttää onko vaihto sen n. 100 000e arvoinen, minkä vaihto todennäköisesti meille kustantaisi lisälainana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ei ole paha laina omakotitalosta (edellistä oli maksettu jo niinpaljon ja arvo noussut et saatiin voittoa).

Vierailija
4/4 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kiikarissa täysin teknisesti remontoitu talo, joten hintaa siitä pyydetään enemmän. Katsotaan miten käy :)