Lue keskustelun säännöt.
Miksi on kausia jolloin KAIKKI menee päin v****a!!!! EI JAKSA!!
29.09.2006 |
Raha-asiat huonosti kun palkassa virhe jonka voi korjata VASTA ensi kuun palkassa.. työnantajan virheen takia siis syödään kynsiä koko perhe ja jätetään pakolliset laskut odottamaan.
Hoitokoira oli 3h yksin kotona ja raapi eteisen lattian pilalle, ja kuseksi pitkin asuntoa -jopa jalkaa nostamalla ja paskanti lattialle.
Suhteessa riitaa kun ei yhteisymmärrystä omasta ajasta..
Syksy tulee ja on pimeää ja märkää.. mieliala ihan nollassa..
EI JAKSA!" !!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pese ne koiran paskat pois sieltä lattialta, laita illalla kynttilöitä palamaan ja käperry miehesi kainaloon.
Vaadit työpaikalta palkka-asioiden selvittämistä HETI.
Tsemppiä!