Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi on kausia jolloin KAIKKI menee päin v****a!!!! EI JAKSA!!

Vierailija
29.09.2006 |

Raha-asiat huonosti kun palkassa virhe jonka voi korjata VASTA ensi kuun palkassa.. työnantajan virheen takia siis syödään kynsiä koko perhe ja jätetään pakolliset laskut odottamaan.



Hoitokoira oli 3h yksin kotona ja raapi eteisen lattian pilalle, ja kuseksi pitkin asuntoa -jopa jalkaa nostamalla ja paskanti lattialle.



Suhteessa riitaa kun ei yhteisymmärrystä omasta ajasta..



Syksy tulee ja on pimeää ja märkää.. mieliala ihan nollassa..



EI JAKSA!" !!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pese ne koiran paskat pois sieltä lattialta, laita illalla kynttilöitä palamaan ja käperry miehesi kainaloon.



Vaadit työpaikalta palkka-asioiden selvittämistä HETI.



Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi