Lue keskustelun säännöt.
Onko joku joskus oikeest käyttänyt yksityisetsivää?
06.10.2006 |
Hitto ...millä tuon ukon saa käräytettyä?? Merkkejä pettämisestä on ilmassa, mies ei myönnä mitään (tietenkään), työmenot lisääntyy, kotona kiukutellaan. Ärsyttävää!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä näin Turussa kerran ikkunan jossa roikkui lappu ja siinä teksti " Yksityisetsivä" . Ikkunassa oli tietenkin kaihtimet ja ne kiinni. :D Tuli oikein leffafiilis, vaikka asiaa ei sisälle ollutkaan. :)