Lue keskustelun säännöt.
Millä mennä Tallinnaan?
21.06.2006 |
Galaxy ainakin on täällä haukuttu täysin, mutta suositelkaas millä sitten kannattaa mennä Tallinnaan, katamaraanilla, kantosiipialuksella???
Mistä saisi hyvän paketin joka sisältää matkat ja yhden yön hotellissa (esim. Viru, Radisson Sas, Barons Hotel tms.)?
Kokemuksia Tallinnan kylpylöistä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla