Lue keskustelun säännöt.
Miksi muka SUOMALAISET VAUVAT EI KELPAA ADOPTIOON?
28.05.2006 |
Ihme juttu. Joku tehnyt aloitteen Suomi24 ABORTTI sivustolla!
Kommentit (3)
Sitä vastaan oli kirjoitus. Kyllä siis kelpaisi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
1. ei-toivottuja syntyy tuskin lainkaan, kun on aborttikin olemassa
2. ne, joilta otetaan vauva pois, laitetaan esim mielenterveyshoitoon tai huumevieroitukseen ja näillä äideillä sitten joskus on mahdollisuus saada lapsensa takaisin, joten adoptioon antamista ei voi harkita
Ainakin jenkkilässä parhaiten menee juuri valkoiset vauvat, niin surullista kuin se muun väristen lasten kannalta onkin. :(