Kuuluuko vappuna ryypätä sunnuntaina vai maanantaina?
Kommentit (26)
Aattona, kuten Suomessa muutenkin useimmiten juhlitaan. Vappupäivänä voi mennä piknikille ottamaan krapularyypyn.
Riippuu oletko ylioppilas vai työläinen. Ylioppilaat juo 30.4. ja työläiset 1.5.
Moni on aloittanut jo viime viikolla.
Kaikkina päivinä, saatana. Olen työläinen korkeakoulutettu. Koira hoidossa vapun yli ja yhdessä mennään minne nenä näyttää.
Juominen tulee aloittaa jo perjantaina ja sitten lisätä määriä ja juotujen annosten alkoholopitoisuuksia lauantaina ja sunnuntaina koska maanantaina pitää ottaa oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Aattona, kuten Suomessa muutenkin useimmiten juhlitaan. Vappupäivänä voi mennä piknikille ottamaan krapularyypyn.
Ei aattona ole aikaa piknikeille kun on ihan normaali työpäivä. Vasta vappupäivänä juodaan kun ei ole töitä.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien ongelmat.
Huomenna dokataan ja vappupäivänä muutamat tasoittavat 🍾🥃🥃🥃
Puskat ja puistot täynnä ryömiviä ja mölisevä alkonarkkeja, jotka ovat käyttäneet aineita yhdessä. Ihanaa yhdessäoloa ja läheisyyttä.
Sunnuntaina pitää olla kuset housussa kymmeneen mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina pitää olla kuset housussa kymmeneen mennessä.
Kuset housussa ja suoli tyhjänä. Lokoloko pailanto.
Itse olen absolutisti. En vietä vappua. Ilmeisesti juntit aloitti juomisen jo eilen. M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aattona ole aikaa piknikeille kun on ihan normaali työpäivä. Vasta vappupäivänä juodaan kun ei ole töitä.
Sunnuntai?
Sekä- että!