Suomessa ei hallita työpaikoilla psykologista turvallisuutta
Pelotta töissä – psykologinen turvallisuus työyhteisössä
https://www.ttl.fi/oppimateriaalit/pelotta-toissa-psykologinen-turvallisuus-tyoyhteisossa
Kommentit (6)
No mutta jos ei saa johtaa pelolla, pomon psykologinen turvallisuus kärsii kun häneltä viedään se ainoa asia mikä kutkuttaa häntä elämässä. Suo siellä vetelä täällä
Naisena koen, että jokaisen työpaikan tulisi olla turvallinen tila. Vähemmistöjen ihmisoikeuksia kyseenalaistava puhe ja muu persuilu ei kuulu työpaikoille.
Vierailija kirjoitti:
Naisena koen, että jokaisen työpaikan tulisi olla turvallinen tila. Vähemmistöjen ihmisoikeuksia kyseenalaistava puhe ja muu persuilu ei kuulu työpaikoille.
Ei kai mikään vihapuhe tai uskonnosta/poliitikasta puhuminen kuulu työpaikalle, eikä ihmisten arvostelu. Jossain menee sitten se häirinnän raja. Häirintään sitten ei taas kukaan puutu.
Vierailija kirjoitti:
No mutta jos ei saa johtaa pelolla, pomon psykologinen turvallisuus kärsii kun häneltä viedään se ainoa asia mikä kutkuttaa häntä elämässä. Suo siellä vetelä täällä
Auktoriteetilla ja pelolla johtaminen kuuluu suomalaiseen työkulttuuriin yhtä varmasti kuin simputtaminen intissä
Renkien ja piikojen jälkeläiset kun on päässeet johtamaan niin heidät valtaa halu simputtaa kaltaisiaan. Oikeasti johtajien pitäisi johtaa eli totta puhuen, ruotsinkielisten.
:(