Lue keskustelun säännöt.
Jos ostaisitte yksityiseltä ihmiseltä postitse tavaran, niin
26.05.2006 |
maksaisitteko etukäteen tilille rahat vai postiennakon kautta?
Kommentit (3)
Ei kylläkään oo kyseessä kun muutama kymppi, mutta en tiedä uskaltaako riskeerata vai pelatakko varman päälle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kaikki ovat maksaneet tililleni ja ovat olleet ostoksiin tyytyväisiä. POstiennakko on kallis joten en muutaman kynpin juttua siten raaskisi itse ostaa. Jos on lähemmän 100e tai enemmän niin suosisin ennakkoa.
niin ehkä postiennakolla. Paitsi olen minä kyllä ostanut arabian astioita ihan vieraalta ja maksoin etukäteen tilille. Ja kyseessä ei ollut huutonet kauppa.
Suurinosa kuitenkin ihan rehellistä porukkaa ketkä myy.