Lue keskustelun säännöt.
Kellehän mä voisin antaa Napero-vaippapaketin 3-6 kiloisille?
18.06.2006 |
Mies osti vahingossa liian pieniä ja nyt avattu paketti on täällä tyhjänpanttina. Ei sitä roskiinkaan viitsi laittaa. En tunne ketään pienen lapsen äitiä tai lähimain sellaista saavaa.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla