Lue keskustelun säännöt.
Mä oon ihan hulluna keitettyihin kananmuniin.
26.05.2006 |
Niitä kun 5-10 syö illalla niin johan kivasti pierettää ja paska haisee.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eikä yhtään pieretä. En muuten ole piereskellyt sen jälkeen kun jätin liiat hiilarit ruokavaliosta pois.