Suomi kärähti!! eli muutama kiekkomies kärähti dopingista! Nyt miettivät, voiko muu joukkue ees pelata!
Kommentit (11)
Mun mies on kiekkopomo jne. Surkee yritys!!
Lopeta toi ittelles vastaaminen ja ittes kehuminen. Nolaat typerää provoas vielä enemmän. Tiesitkö, että kiekkoilijoita ei edes testata...
Ruotsalaiset voivat tehhdä tän jutun, koska ovat ns. kotikenttäedussa! ja niillä on jotain hajua asiasta! FUCK!
Mokoman viestin vuoksi sinulta on tänään tv:n katsominen kielletty. Nyt vietät koko päivän lasten kanssa pulkkamäessä. Me muut katsotaan klo 15.05 Suomi-Ruotsi jääkiekkoa.
Vierailija:
Ruotsalaiset voivat tehhdä tän jutun, koska ovat ns. kotikenttäedussa! ja niillä on jotain hajua asiasta! FUCK!
Vierailija:
Ruotsalaiset voivat tehhdä tän jutun, koska ovat ns. kotikenttäedussa! ja niillä on jotain hajua asiasta! FUCK!
Finaalissa Suomella on vaihtoetu, koska finaali on Suomi-Ruotsi eikä Ruotsi-Suomi.
Sulla on aika huono huumorintaju, sorry vaan.
ja se menee kyllä läpi, koska jo selvät näytöt!
Tässä on varsinkin ruotsalaiset pelaajat kunnostautuneet..
Lopeta jo, ap, kun et todellakaan mitään lätkästä tiedä. Kotikenttäetukin vielä, heeheehehh.
parhaan palkinnon antaisin sille uusi päävalmentaja ketjun aloittajalle.