Lue keskustelun säännöt.
kotihoidontuesta
04.03.2006 |
eli sanaanko kotihoidontuen perusosan, jos alan perhepäivähoitajaksi ja kotona oma alle 3-vuotias?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Itse sain ollessani yksityinen pph ja kaverini sai myös kunnallisena ollessaan.