Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä olen liian vaativa kun pyydän häntä välillä hieromaan jalkapohjiani... =( ov

Vierailija
04.03.2006 |

Tosiaan mies ei tee muuta kun käy töissä ja tilaa öljyn ja no okei hoitaa autot.

Mutta mitään kotihommia se ei tee vaikka asiasta on puhuttu, huudettu , tapeltu jne... mutta se ei niitä vaan tee.

Eilen sitten sanoin että voisit hieroo mun jalkapohjia... niin tämän mielestä olen liian vaativa... Voi että mua ottaa se ukko päähän ja tässä on ihan oikeesti jo muutaman kuukauden ajan mulla ollut mielessä että lähden lasten kanssa menemään.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulla omakin elämä miks mun pitäs tehä sillon sitten niin kun mies tahtoo ja miks mun aina pitää tehä niin että muilla olis varmasti hyvä olla. nyt saa tosissaan riittää.

ap

Vierailija
2/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään huomaa mitään mitkä on miehen tehtäviä.



Mee käymään viikoksi lomalla jossain (jos töistä mahdollista) ja anna miehesi sillä aikaa hoitaa kaikki asiat. Eiköhän se sinä aikana huomaa panna ne pyykit koneeseen kun ei oo enää puhdasta päälle.



Eiköhän tässä ollu työssä käyvästä äitistä kyse.. Lukekaapa tarkemmin.



Mustasukkaisuuteen on huono sanoa mitään. Minä ainaki kysyisin ukoltani eikö hän luota minuun kun tuollaista epäilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana tossa lähtemisessä viikoksi on se että mies ei suostu siihen en pääsis ees yksin viikonlopuks saatika yhdeks yöks mihinkään.

Omaa kuoppaansa se ukko raukka tässä vaan kaivaa ja olen sitä koittanut sille sanoa mutta ei tajuu niin ei tajuu.

Aattelin et jos koittas asumuseroa niin jos näyttäs siltä että ukko tajuaa vihdoin ja viimein miten asiat on niin ehkä sitten vois koittaa uudestaan.

ap

Vierailija
4/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat tekee saman verran töitä, yhtä raskasta, kotihommat menee puoleksi.

Mä kävin kesällä töissä parisen kuukautta, tunnin lyhempää päivää kun mies, tenavat 5kk ja 1v8kk ja sain tehdä kaikki kotihommat itse. Kyllä nyt tykkään olla kotona kun mulla on nyt samoihin hommiin koko päivä aikaa.

Olkaa lujana äitit jotka käytte työssä! Se ei ole ollenkaan helppoa. Ja voi kun kaikki miehet tajuais että äitiyteen ei kuulu kotityöt, vaan pelkästään äitinä oleminen. Ja että äidit ei oo supertätejä.

Vierailija
5/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat lomapaikan ja kaikki valmiiksi ja PAKOTAT miehesi siihen. Ei se muuten ala jos sä et paa sitä selkä seinää vasten. Ja ei se sulle mitään voi jos sä pakkaat laukut ja sanot että nyt mä lähen lomalle. Koita pärjätä!

Pakko on miehenki isänä ottaa vastuuta perheestään. Ja ne pärjää siellä. Sen verran se on nähny miten ne lapset hoidetaan. Ja soittakoon äitinsä apuun jos ei selviä. Näkee sitte mieskin missä on menossa.

Vierailija
6/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on isä eikä leikkikaveri.. Isä on se toinen aikuinen jolta lapsi saa hoivaa ja turvaa. Isän ja äidin hoiva on vaan erilaista ja lapsi tarvitsee molempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäs äitien yksinoikeus se on niitä aina hoitaa ja miehet saa tulla ja mennä niin kun tahtoo.

Ja vielä kun jokatoinen viikonloppu meillä on miehen tytär hänen edellisestä liitostaan ja minä tietysti hoidan myös hänet...

alkuaikoina minä olin aina yksin tämän lapsen kanssa kun asuimme muualla ja tulimme anoppilaan jokatoinen viikonloppu kun oli mihen vuoro pitää lasta. siinä kävi aina niin että minä jäin anoppilaan lapsen kanssa ja mies lähti katsomaan kavereitaan yksin ja jos minä halusin kaverieni luo otin lapsen mukaan...

ap

Vierailija
8/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ajattelisit miehen olevan niin heikko itsetunnoltaan, että siksi suhtautuu asioihin noin kuin suhtautuu. Ymmärrän oikein hyvin turhautumisesi ja kyllästymisesi, sillä onhan se todella harmillista ja omia hermoja rasittavaa, jos aikuinen mies ei ota samanlaista tai edes jonkinlaista vastuuta lapsistaan ja kodistaan kuten lasten äiti haluaa ottaa. Siinä saa äiti tehdä kaksinkertaisen työn, kun joutuu ottamaan miehenkin velvollisuudet omille harteilleen.

Vierailija:


minä siis miestäni???

Eli se on ihan ok että mä teen kaiken hoidan oman työni ja siihen päälle vielä kaikki lasten asiat ja kotihommat, laskujen maksut ja kaupassa käynnit. Periaatteessa ole yh mutta satun vaan asumaan miehen kanssa jonka voi laskea kolmanneksi lapseksi... ja kun pyydän siltä että hierois jalkapohjia niin sekin on liikaa vaadittu. Eli en saisi edes sitä pyytää? Täysin minun alapuolellani? juu kyllä se oon minä joka oon tossun alla kun en uskalla täältä paljoa mihinkään ees lähtee kun ukko suuttuu ja luulee että meen pettämään... vaikka koskaan ei ole ollut edes mitään syytä miksi hänen pitäs olla mustasukkanen.

Ja minkä ihmeen takia hän ei sitten tee mitään vaikka pyydän aina vastaus on kohta ja myönsi jopa yks päivä että hän menee koneelle pakoon sitä että mitään ei tarvis tehdä.

ap

Vierailija:


Jos hän pitää mielessään pitää sinua kovin taitavana ja itseään parempana asioiden hoitajana, niin hänellä saattaa olla tunne, että hän on jotenkin täysin sinun alapuolellasi ja palvelijan asemassa, jos hän tekee jotain tuollaista palvelusta kuin jalkojen hierominen. Kokee siis, että käytät häntä jotenkin hyväksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti saunassa raspustaa ja sitten sisällä rasvaa minun jalat.

Vierailija
10/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme ja kumma, että on rautalangasta täälläkin väännetty asian tiimoilta. Toteuttamatta on se parin päivän/ viikon relax loma. Ja mies jää kotiin. Saapa opetella siinä ajassa siivooman sotkunsa ja laittamaan ruokaa. Jos se arvostus pikkuhiljaa vaimoa kohti tulis. (näkis itekkin, että ei se kämppä itekseen pysy kuosissa, ruoka tule itsekseen siihen nenän eteen popsittavaksi jne) Älkää hyvät naiset kotipiian virkaa ruvetko tekemään..tai saa monet krokotiilin kyyneleet vetästä! (niinku minä) Olen vissiin itte tehny sen virheen aikoinani, että mies tottunu liian hyvälle, kun nyt on vaikeeta, jos pyytää pientäkin helppiä. Taisin kaatua omaan nilkkaani, glups kun en ole nakittanut miestäni tarpeeksi kotihommiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex oli samanlainen...eikä halinut jne. jos itse yritin,niin sanoi vaan et mee pois telkan edestä yms. ja sit ihmeteltiin miks ei seksi kiinnosta... Koita puhua suoraan asiasta,ilman huutamista josko tajuais

Vierailija
12/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan pyytämättä



Sitten hän laittaa pyykit kuivumaan, huolehtii likaiset astiat astianpesukoneeseen ja puhtaa kaappiin, hän myös tilaa öljyt ja huolehtii autot, kulkee töissä ja tekee oman firman töitä kolmena iltana viikossa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut partansa ja istunut puol tuntii paskalla, lehden kanssa. Mut hei vastahan kello on kaksitoista ties mitä se vielä tänään kerkee!

Vierailija
14/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan koitettu puhua asioista ja nyt viimesen puolen vuoden aikana mun on alkanut hermot lopullisesti mennä.

En enää jaksa odottaa että mies parantais tapansa, no onhan se munkin vika kun olen sen tuollaiseksi opettanut, mutta sitten kun lapset syntyi niin tyhmänä kuvittelin että kyllä se mies sitten tietenkin auttaa, ja paskat!

Olen uhkaillut lähteväni jos ei tavat muutu ja mies väittää koko ajan rakastavansa mutta silti pitää mua itsestäänselvyytenä.

Raukkaparka ei käsitä että ihan oikeesti lähden puolen vuoden sisällä jos ei muutu. siinäpähän sitten opettelee peseen pyykit, tekemään ruokaa ja siivoomaan kodin ja tiskaamaan ja hoitamaan samalla lapset ja käymään töissä, kyllä se niihin pystyy jos pystyn minäkin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa mies hoitaa lapsia sillä aikaa, kun sä rentoudut!

Vierailija
16/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pitää mielessään pitää sinua kovin taitavana ja itseään parempana asioiden hoitajana, niin hänellä saattaa olla tunne, että hän on jotenkin täysin sinun alapuolellasi ja palvelijan asemassa, jos hän tekee jotain tuollaista palvelusta kuin jalkojen hierominen. Kokee siis, että käytät häntä jotenkin hyväksesi.

Vierailija
17/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvohoitoon.

Jätä miehelle vastuu kotitöistä siksi aikaa.



Vierailija
18/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä siis miestäni???

Eli se on ihan ok että mä teen kaiken hoidan oman työni ja siihen päälle vielä kaikki lasten asiat ja kotihommat, laskujen maksut ja kaupassa käynnit. Periaatteessa ole yh mutta satun vaan asumaan miehen kanssa jonka voi laskea kolmanneksi lapseksi... ja kun pyydän siltä että hierois jalkapohjia niin sekin on liikaa vaadittu. Eli en saisi edes sitä pyytää? Täysin minun alapuolellani? juu kyllä se oon minä joka oon tossun alla kun en uskalla täältä paljoa mihinkään ees lähtee kun ukko suuttuu ja luulee että meen pettämään... vaikka koskaan ei ole ollut edes mitään syytä miksi hänen pitäs olla mustasukkanen.

Ja minkä ihmeen takia hän ei sitten tee mitään vaikka pyydän aina vastaus on kohta ja myönsi jopa yks päivä että hän menee koneelle pakoon sitä että mitään ei tarvis tehdä.

ap

Vierailija:


Jos hän pitää mielessään pitää sinua kovin taitavana ja itseään parempana asioiden hoitajana, niin hänellä saattaa olla tunne, että hän on jotenkin täysin sinun alapuolellasi ja palvelijan asemassa, jos hän tekee jotain tuollaista palvelusta kuin jalkojen hierominen. Kokee siis, että käytät häntä jotenkin hyväksesi.

Vierailija
19/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin takaisin siellä oli lisäksi vielä miehen ja lasten astiat... kiva oli tulla kotiin kun sai ekana siivota keittiön... =(

Mulla kyllä tässä vitutuskäyrä nousee koko ajan enemmän ja enemmän ja koko ajan vahvistuu se että vielä otan ja lähden. saa mieskin opetella jotain tekemään, pyytäköön äitinsä tänne sitten asumaan jos 30 vuotias ei ilman pärjää.

ap

Vierailija:


kasvohoitoon.

Jätä miehelle vastuu kotitöistä siksi aikaa.

Vierailija
20/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustasukkaisuus on yksi varma merkki siitä.

Samoin se että haluaa alistaa sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme