Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Mikä " värssy" hautajais seppeleeseen?

Vierailija
19.02.2006 |

Mummu kyseessä... En oikein saa ajatuksia kulkemaan... :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkellä aamun/illan hiljaisen, tuli rauha, kaunis ikuinen?



Ei just tuu muuta mieleen. Osanottoni.

Vierailija
2/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammui loiste silmän valon,

taukosi sydän ihmisen jalon,

herposi käsi auttava, antava,

rakkaus kaikkien kuormia kantava.



Kaivaten XXXX



---------------------------------------------

Kun pitkän elämän elää saa

voi rauhassa nukahtaa.

Kun kaikki on valmista,

tehty työ on edessä rauhaisa yö



----------------------------------------

Kun iäisyyden kutsu soi,

ei ihmisvoima mitään voi.

On lähdön hetki salainen,

vain Luoja yksin tietää sen



----------------------------------------

On muistoja, joita ei aika

eikä vuodet viedä voi,

on muistoja, joiden taika

iät kaiket sielussa soi.



-------------------------

Heittäkää arkulle varovasti multaa,

siellä on mummo, siellä on kultaa.



-------------------------------------

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiittää, löytyykö vielä lisää... Itkus silmässä luen noita, tulipa hirvee olo, vaikka elämäähän kuoleminenkin on... :(

Vierailija
4/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin valkeaan uuteen, viimeinen venho vie. Rauhaisaan hiljaisuuteen, kulkijan päättyy tie.

Vierailija
5/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannata valita pitkää, sillä ääni pettää varmasti ja lukeminen on vaikeaa.

Vierailija
6/6 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Leinolla on myös mielestäni sopivia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi