Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni mielestä olen liian vaativa kun pyydän häntä välillä hieromaan jalkapohjiani... =( ov

Vierailija
04.03.2006 |

Tosiaan mies ei tee muuta kun käy töissä ja tilaa öljyn ja no okei hoitaa autot.

Mutta mitään kotihommia se ei tee vaikka asiasta on puhuttu, huudettu , tapeltu jne... mutta se ei niitä vaan tee.

Eilen sitten sanoin että voisit hieroo mun jalkapohjia... niin tämän mielestä olen liian vaativa... Voi että mua ottaa se ukko päähän ja tässä on ihan oikeesti jo muutaman kuukauden ajan mulla ollut mielessä että lähden lasten kanssa menemään.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myöskin selkeästi sanoa mitä toivot. Jos toivot että hän imuroisi niin et imuroi ennen häntä. Kuljet vaikka raivoon asti niissä murusissa mutta annat hänen todellakin ymmärtää että tällä kertaa sinä et imuroi. Jos sä jo puolen tunnin päästä hermostut ja imuroit nii ei siitä tuu mitään. Mies pitää sun puheita ihan joutavina kun siivoat sitten kuitenkin itse. Eli sun pitää olla jämeränä. Sanoa että sä et enää jaksa yksin huolehtia kaikesta. Että miehen on pakko ottaa puolet hommista tai lähdet. Ja sanot että sillon sulla on yksi huollettava vähemmän.



Miehille pitää olla lujana jos oikesti haluaa niitten osallistuvan. Eikä saa antaa periksi vaikka kuinka ottais päähän se sotku.



Yks vaihtoehto on kans se että myyt sen tietokoneen. Jos se ei todellakaan tee sillä mitään viisasta nii joutaa koko rakkine pois. Sun pitää herättää se mies siitä unesta että hänelle tuodaan kaikki kuin mopelle illallinen. Hän on kuitenkin aikuinen.



Mun mielestä jalkojen hierominen on yksi ihanimmista rakkaudenosotuksista. Pyydä sitä jonakin toisena hetkenä kun on miehesi " heikko hetki" .



Kerro myös miehellesi suoraan mitä ajattelet kaikesta tuosta. Ja selkeästi miltä sinusta tuntuu. Mies ei ole ajatustenlukija joten se mahdollisesti kaipaa suoraa tekstiä. Sellaista että mitään ei jää oletusten varaan.

Vierailija
22/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks nää koti-hommat ole meidän äitien työtä, jos ukko tekee 12-tuntista työpäivää niin pitäiskö sen vielä kotona paskoja siivota!



parhaansa ne yrittää ja tosiaan jalkahoitolat on sitä varten että siellä saa rentoutua...menkää äidit itseenne, ei niillä ukoilla aina helppoa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia en enää jaksa kauaa tuolalsta katella kun siltikään ei mitään tapahdu.

Monesti on ollut myös niin että miehen vaatteita on lojunut siellä sun täällä ja mulla on sellanen tapa että heitän kylppärin oven eteen pyykkejä ja sit kun meen ohi niin nakkaan koneeseen... no mies sitten monesti menee lämmittään saunaa tms kuitenkin menee kylppäriin niin se vaan kävelee niiden pyykkien yli eikä ees humaa niitä...

sitten kun sanon että etkö voinut niitä mennessäs nostaa koneeseen niin sanoo että en mä tollasii huomaa...

Ja kun ihan oikeesti olen sen kanssa koittanut puhua ja sanonut tosiaan että jos tavat ei oikeesti ala muuttumaan niin lähden, no se on päivän sen jälkeen ihna ok ja sitten taas kaikki jatkuu samanlaisen kuin ennen. Konetta en voi myydä koska tarviin ite sitä melko paljon.

ap

Vierailija
24/24 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sillä on vielä lyhempi työmatka ja kun se tulee töistä kotiin se istahtaa koneelle ja on siinä hetken sit sen pitää vielä saada vähintään puol tuntii huilata... minä siinä sitten töiden jälkeen alan niitä kotihommia hoidella kun mies tyytyväisenä odottaa kahvia ja katselee telkkaria...

ja kaikenlisäksi ollaan molemmat asiakaspalvelu ammatissa, että miehellä ei ole ees raskas työ.

ap

Vierailija:


eiks nää koti-hommat ole meidän äitien työtä, jos ukko tekee 12-tuntista työpäivää niin pitäiskö sen vielä kotona paskoja siivota!

parhaansa ne yrittää ja tosiaan jalkahoitolat on sitä varten että siellä saa rentoutua...menkää äidit itseenne, ei niillä ukoilla aina helppoa ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä