Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kirpputori hyvä bisnes?

Vierailija
01.03.2006 |

Tarkoitan pelkkää kirpputorimeinikiä. Vuokrataan pöytä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toki mielelläni otan senkin 5 euroa, jotta voin ostaa seuraavan kokoisia vaatteita lapsille.

Vierailija
2/2 |
01.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä tietenkään voitolle pääse, jos vertaa tavaroiden hintoihin uutena. Minä myin vanhoja vaatteita ja tavaroita ja tienasin mielestäni ihan kivasti. Hinnat kun pitää kohtuullisena niin kauppa käy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi