Lue keskustelun säännöt.
Onko kirpputori hyvä bisnes?
01.03.2006 |
Tarkoitan pelkkää kirpputorimeinikiä. Vuokrataan pöytä.
Kommentit (2)
Eihän siinä tietenkään voitolle pääse, jos vertaa tavaroiden hintoihin uutena. Minä myin vanhoja vaatteita ja tavaroita ja tienasin mielestäni ihan kivasti. Hinnat kun pitää kohtuullisena niin kauppa käy!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta toki mielelläni otan senkin 5 euroa, jotta voin ostaa seuraavan kokoisia vaatteita lapsille.