Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei, mikä ikäero ois hyvä lapsilla???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Vierailija
23.02.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvin tulevat keskenään juttuun, parhaita kavereita.

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se oli turhan iso ikäero, varsinkin näin aikuisiällä se näkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasia että on sisaruksia!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun esikoinen on vielä pieni muttei liian pieni ja sitten ei taas ei mikään iso todellakaan.Itsellä ei tosin ole kokemusta vielä kuulostaa hyvältä.sitä paitsi itse nyt päädyin siihen kun ensin olin raskaan aja sit imetin vuoden niin oli kiva sitten vuosi antaa hieman kropalle lepoa ennen nyt tätä uutta raskautta.

Vierailija
5/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kiinni lapsista, vanhemmista, kodista, töistä, taloudesta jne. Ja tietty tuurista. Esim . kaksi " kilttiä" , tervettä, hyvin nukkuvaa, ei uhmasta kärsivää lasta vuodessa voi mennä ihan yes, jos äidillä ei masennusta, isä osallistuu ja anoppikin on miniän mieleen, MUTTA jo yhdenkin asian tökätessä tilanne muuttuu......



Eiköhän se ainut oikea aika hankkia lapsi, ensimmäinen, toinen tai vaikka kymmenes, ole silloin kun molemmat vanhemmat sitä lasta hartaasti toivoo/haluaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan