Kuka kehtaa tunnustaa että on ostanut Virtuoson levyn??!
Kultalevyraja rikki, hienoa! Minusta ne on sikahyvia, Il Divo kalvetkoon!
Kommentit (6)
Oli lälly. Siis sekä levy että kaverini.
onko kukaan ostanut mitään Bachia viime aikoina?
anopille joululahjaksi kun se rakastaa sitä kokoonpanoa ja tahtoi sen lahjaksi
Ei herranjumala, pitääkö Il Divosta heti tehdä tuollainen halpahallikopio? Etovan näköisiä mössyköitä, kuvattu vähän epämääräisessä valaistuksessa seepiasävyllä ettei finnit ja aknearvet erotu pullataikinanaamoista, kohtalokkaita ilmeitä ja heti ollaan Suomen ildiivoja. Keksisivät nyt vähän omaperäisemmän idean.
Suomen Il Divo! Tsiigatkaa tätä, mutta älkää sanoko ettei ole varoitettu, sisältö on hivenen surkuhupaisaa.
http://www.virtuoso.fi/galleria
mikä on virtuoso?