Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka kehtaa tunnustaa että on ostanut Virtuoson levyn??!

Vierailija
30.11.2005 |

Kultalevyraja rikki, hienoa! Minusta ne on sikahyvia, Il Divo kalvetkoon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on virtuoso?

Vierailija
2/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli lälly. Siis sekä levy että kaverini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kukaan ostanut mitään Bachia viime aikoina?

Vierailija
4/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopille joululahjaksi kun se rakastaa sitä kokoonpanoa ja tahtoi sen lahjaksi

Vierailija
5/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjumala, pitääkö Il Divosta heti tehdä tuollainen halpahallikopio? Etovan näköisiä mössyköitä, kuvattu vähän epämääräisessä valaistuksessa seepiasävyllä ettei finnit ja aknearvet erotu pullataikinanaamoista, kohtalokkaita ilmeitä ja heti ollaan Suomen ildiivoja. Keksisivät nyt vähän omaperäisemmän idean.

Vierailija
6/6 |
30.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Il Divo! Tsiigatkaa tätä, mutta älkää sanoko ettei ole varoitettu, sisältö on hivenen surkuhupaisaa.



http://www.virtuoso.fi/galleria

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan