Lue keskustelun säännöt.
*** Mitäs tänään RUOKANA?***
Kommentit (4)
sekä salaattia ja leipää. Hyvää ja terveellistä =D
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minkä makuisia noi wilhelmin makkarapihvit on? Katoin kerran kaupassa, eikä kyllä tehnyt mieli... (johtunee raskaudesta...)
Kerroppas mielipitees, saatan ehkä joskus ostaa niitä =)
+ salaattia ja puolukoita.