Lue keskustelun säännöt.
Minkälaisia piirroksia n. 2,5 vuotiaanne tekevät?
14.12.2005 |
Missä iässä alkaa yleensä tulla tunnistettavia hahmoja?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMissä iässä alkaa yleensä tulla tunnistettavia hahmoja?
värityskirjoja on poika sutannut usein, mutta mitään hajua ei rajoista tai kuvioista ole, tai sitten tekee aina pyörremyrskyjä :))