Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kauppakeskuksia pääkaupunkiseudulla?!

Vierailija
14.12.2005 |

Itse olen kuullut Sellosta ja Isosta Omenasta, onko muita?! Nuo ovat kai Espoossa. Onko lähempänä Helsinkiä jotain vastaavia? Kun itse olen menossa Helsinkiin asoille ja mies ja lapset haluaisivat jäädä johonkin ostoskeskukseen sillä aikaa ja saisi hyvin auton parkkiin sinne, voisin sitten mennä julkisilla keskustaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa nyt suurimmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/4 |
14.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä noista löydetään jo se paras vaihtoehto... kyllä tää on vaan hyvä palsta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi