Lue keskustelun säännöt.
Mitä kauppakeskuksia pääkaupunkiseudulla?!
14.12.2005 |
Itse olen kuullut Sellosta ja Isosta Omenasta, onko muita?! Nuo ovat kai Espoossa. Onko lähempänä Helsinkiä jotain vastaavia? Kun itse olen menossa Helsinkiin asoille ja mies ja lapset haluaisivat jäädä johonkin ostoskeskukseen sillä aikaa ja saisi hyvin auton parkkiin sinne, voisin sitten mennä julkisilla keskustaan.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ehkäpä noista löydetään jo se paras vaihtoehto... kyllä tää on vaan hyvä palsta!
Tossa nyt suurimmat.