Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallinen toimintaperiaate Sin City nettikaupalla

Vierailija
07.12.2005 |

Tilattiin miehen kanssa vähän " piristeitä" sieltä. Tuotteet piti maksaa ennen kuin tehdään edes tilausvahvistus. Kai se silti on ihan luotettava yritys?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait tuo ihan normaalia on, itse ko. kaupasta en mitään tilaisi, sillä heillä lähes kaikki kama halpiskamaa. Jos laadukasta tahtoo, kannattaa esim. FunFactoryn (kaalimato tms.) sauvoja tilata, ei mitään " velikulta" sauvaa.

Vierailija
2/2 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan miehen kanssa tilattu sieltä parikin kertaa ja aina on tullut juuri sitä mitä piti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi