Elisa kusetti. Taas ;-(
Tarjosivat katshomoa ilmaiseksi heinäkuun loppuun. Tartuin mutta en halunnut sitä jatkuvaksi, joten irtisanoin. Yleisen käytännön vastaisesti se ei jatkukaan heinäkuun loppuun vaan pätkäisevät jo pari viikkoa aikaisemmin. Varmaan oikein pienellä painetun mukaan mutta kusetusta on. Pysynpä erossa puljusta jatkossa.
Kommentit (10)
Myös irtisanominen tehty tahallaan hankalaksi. Ei onnistu katshomosta vaan pitää tehdä monimutkaisesti.
Sama oli telialla. Katsomon sai ilmaiseksi 1kk ja irtisanomisaika pienellä präntillä ehdoissa 2 viikkoa.
Minä en tuolle firmalle ole senttiäkään antanut enkä anna sen jälkeen kun tinderdettini eli omien sanojensa mukaan kovakin elisan puhelinmyyjä joka sanoi tienaavansa kymppitonnin kuussa varasti multa 60 e eikä ollut varaa maksaa sitä takaisin. Palakoot hlvetissä.
Vierailija kirjoitti:
...ja valitat siitä täällä...
Siis sinäkin haluat kusetusta. Lähetä rahaa minulle!
Krooh, menkää töihin tai edes urheilemaan
Eli sinä kusetit myös, kun tiedot jo etukäteen ettet jatka.
Olisi se ollut ilmainen heinäkuun loppuun, mutta koska irtisanoit niin varmaankin kahden viikon irtisanomisaika.
Mulla on muistona/muistutuksena 5€ huomautus 0,0€ laskusta ja chatti screenshot jossa lupasivat, ettei ota minuun yhteyttä enää koskaan.
Pätkivää paskaa