Lue keskustelun säännöt.
Tuli tänään mieleen puistossa, että kuinkahan moni
30.11.2005 |
niistäkin äideistä, joita siellä oli käy esim. täällä haukkumassa, arvostelemassa ja tuskailemassa muita äitejä tai lapsia???
Kasvotusten kun ollaan aina niin ystävällisiä ja kyllä on kivaa meiningillä.
Ei tietenkään kaikki äidit, mutta tällaista tuli pohdittua.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla