Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
KYSYMYS HENKILÖLLE JOKA KIRJOITTI TÄMÄN VIESTIN:
06.12.2005 |
" En muista ihan tarkkaan mutta minulla oli 5 vuotta sitten ihan samantyyppinen juttu..
Neuvola lääkäri epäili kohdun ulkopuolista raskautta, eikä kuullut sydänääniä. Tarkkaan en muista miten hän tuon ilmaisi, se jäi epäselväksi. Ultrassa sillon kuitenkin olin. Passitti sitten sairaalan puolelle viikon päästä. Siellä lääkäri tutki ja totesi että sikiö voi hyvin ja sydämen äänet on hyvät, ei vaan vastaa viikkoja, oli kai 3vkoa jäljessä..
En tiedä miten tuossa olisi käynyt mutta keskeytin raskauden rv 9, jolloin sikiö vastasi noin 5-6viikkoista."
MIKSI KESKEYTIT RASKAUDEN?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa