Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olitko kouluaikana ujo ja hiljainen vai enemmänkin päällepäsmäri?
19.12.2005 |
Olin itse arka ja hiljainen, ja voi että ärsytti ne aina räpättävät kaiken tietävät luokkalaiset, jotka halusivat kaiken huomion osakseen!! No, nyt kun mietin elämääni, olen erittäin tyytyväinen verratessani omaani heidän elämiinsä!! Kaikki ovat luusereita ja huonosti tavalla tai toisella menestyneitä kulahtaneita tyyppejä, jotka eivät ole kotikonnuiltaan liikkuneet montaakaan kilometriä suuntaan tai toiseen....
Kommentit (3)
täydellinen vieläkin. Ne surkeat ujot ja hiljaiset eivät koskaan uskaltaneet kotikylää kauemmaksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tulin toimen hyvin luokan poikien kanssa, ja he tuntuivat arvostavan minua, kun en ollut mikään pakkelissa kulkeva hepsankeikka. Ja koska en myöskään ollut rumilus, minua oli kai helppo lähestyä.
Parhaat luokkakaverit olivat kuitenkin tyttöjä.