Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olitko kouluaikana ujo ja hiljainen vai enemmänkin päällepäsmäri?

Vierailija
19.12.2005 |

Olin itse arka ja hiljainen, ja voi että ärsytti ne aina räpättävät kaiken tietävät luokkalaiset, jotka halusivat kaiken huomion osakseen!! No, nyt kun mietin elämääni, olen erittäin tyytyväinen verratessani omaani heidän elämiinsä!! Kaikki ovat luusereita ja huonosti tavalla tai toisella menestyneitä kulahtaneita tyyppejä, jotka eivät ole kotikonnuiltaan liikkuneet montaakaan kilometriä suuntaan tai toiseen....

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toimen hyvin luokan poikien kanssa, ja he tuntuivat arvostavan minua, kun en ollut mikään pakkelissa kulkeva hepsankeikka. Ja koska en myöskään ollut rumilus, minua oli kai helppo lähestyä.



Parhaat luokkakaverit olivat kuitenkin tyttöjä.

Vierailija
2/3 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täydellinen vieläkin. Ne surkeat ujot ja hiljaiset eivät koskaan uskaltaneet kotikylää kauemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään FM. Tosi luuseri. :)