Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä MAITOA teillä käytetään?

Vierailija
05.12.2005 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tehokkaasti se vaikuttaa verne rasva-arvoihin. Nehän voivat hoikallakin olla huonot. Kun ravitsemussuosituksissa on kyse enemmän rasvan laadusta kuin määrästä.

Vierailija
2/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä kolesterolia saa nostettua kuule ihan muilla keinoin kuin täysmaitoa juomalla!



T. 11

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut juo rasvatonta, ja sitten joihinkin tiettyihin ruokiin ( esim. makaronilaatikko, pannari, riisipuuro) käytän kevytmaitoa.

Vierailija
4/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veren lipidit kaikki suosituksia paremmat. HDL:n ja LDL:n suhde erinomainen. Ja täysmaidon lisäksi meillä käytetään myös voita ja kermaa.



6

Vierailija
5/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja miehelläni on laktoosi-intoleranssi. Hyla maito on siitä kätevää, että sitä voi huoletta ostaa litrakaupalla jääkaappiin, kun se säilyy. Meillä maitoa kuluu " epätasaisesti" , kun lapset välillä innostuvat muroista ja sitten taas saattaa mennä päivä, joilloin maitoa ei mene juuri ollenkaan.

Vierailija
6/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös Gefilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomua aina silloin kun kaupassa on.

Vierailija
8/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

* lapset sinistä ja joskus hyvin harvoin punaista.. siis kevyt- ja täysmaitoja

* mies vain laktoositonta

* minä rasvatonta tai kevytmaitoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä täällä edes mitään rasvatonta maitoa myydä! Kevytmaitoa on ihan muutama purkki kaupassa myynnissä, täysmaitoa sitten rullakkokaupalla.

Vierailija
10/10 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 hengen perhe, 4 litraa päivässä. Ja ollaan keskiverto hoikempia, eli ei se maito ainakaan meitä lihota.