Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pääasia, että on jompikumpi

Vierailija
28.11.2005 |

Kerätäänpä tähän ne lausahdukset mitä voi sanoa ettei kellekkään tule paha mieli. Kun tuosta " pääasia että on terve" voi loukkaantua.



" Eikä tuosta kommentista tarvitsisi ottaa nokkiinsa,se nyt on vaan tapa sanoa noin. Siihen voisi raskaana oleva lisätä:" Ja vaikkei lapsi olisi terve niin kyllä sitä silti rakastetaan" .

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän