Lue keskustelun säännöt.
pääasia, että on jompikumpi
28.11.2005 |
Kerätäänpä tähän ne lausahdukset mitä voi sanoa ettei kellekkään tule paha mieli. Kun tuosta " pääasia että on terve" voi loukkaantua.
" Eikä tuosta kommentista tarvitsisi ottaa nokkiinsa,se nyt on vaan tapa sanoa noin. Siihen voisi raskaana oleva lisätä:" Ja vaikkei lapsi olisi terve niin kyllä sitä silti rakastetaan" .
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla