Miksi mun pitäisi juoda alkoholia??!!
Oltiin pikkujouluissa viikonloppuna ja taas sain kuulla samaa paskaa kuin joka vuosi. En juo juuri ollenkaan alkoholia, kun en näe siinä mitään hohtoa. Se on pahaa, enkä tarvitse sitä mihinkään. viihdyn juhlissa ilmankin, minulla ei ole tarkoitus menettää kontrolliani yms. En vaan yksinkertaisesti halua juoda! Otin illan aikana kolme " paukkua" . kaksi likööriä ja jonkun hedelmäisen. Sain koko ajan kuulla muilta, että minun pitäisi nyt juoda ja juoda!! Olivat tilaamassa jotain koko ajan ja moittivat, kun ei maistu!! Miten se voi olla niin kauheeta, jos joku ei halua viinaa? En mitenkään moralisoinut tai estellyt heitä, muut saavat tehdä mitä lystäävät. En ymmärrä miksi viinan juonti tekee ihmisestä kunnollisen! Olen aina luullut, että pikemminkin päinvastoin!
Odotan " innolla" taas samoja pippaloita ensi joulun alla..... VOI APUA