Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan tyhmää mennä reilu puolivuotiaan kanssa tuohon pihalle

Vierailija
28.11.2005 |

ihan vain keinumaan ja istuskelemaan hiekkalaatikolle? En oikein keksi muuta tekemistä ulkona, tylsää työntää rattaita tuolla lumessa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mäkin tein; keinuin ja heijailin, käppäilin ja ihmettelin.

Vierailija
2/2 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan hiekkalaatikon reunalle pikkuisen kanssa. Sitä kautta oppi tuntemaan alueen muita äitejä...eipähän yksin tarvinut olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän