Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä jos usko Jumalaan, muttei Jeesukseen? Mikä minä oikein olen, kun uskon niin?

Vierailija
28.11.2005 |

Uskon, että on olemassa yksi Jumala, uskon vanhaan testamenttiin mutten ymmärrä uutta enkä usko Jeesukseen. Onko olemassa mitään suuntausta joka ajattelee samoin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eivät pidä Jeesusta luvattuna messiaana, vaan hänen uskotaan olevan profeetta tms. Jeesus itse oli Juutalainen ja vanhatestamentti on siis jo niiltä ajoilta, kutsuvat sitä vaan Tooraksi

Vierailija
2/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla heräsi kiinnostus tuota juutalaisuutta kohtaan, mutta mistä siitä saa lisää tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää jos mikä oon ihan perustavanlaatuista yleissivistystä.

Vierailija
4/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kotona puhuttu moista kieltä. koulussa taasen tuollaista soopaa ei sisäistänyt, joten siks sitä täytyy nyt kysellä hoo moilasena aaveella. haluaisin tietty ymmärtää enkä pitää sitä " soopana"

Vierailija
5/5 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on hyvin vieras, epäuskottava ja kummallinen ajatus, että Jeesus olisi jotenkin jumalallinen. Jumalan lähettämä ja kutsuma, varmasti, mutta että jotenkin jumala? Vaikea uskoa.