Miten voi saada verokortin, jossa AINA 21%verotus?
Palkkoja laskiessa tuli vastaan verokortti, jossa on todellakin veroprosentti 21% ja kortissa lukee jotakuinkin seuraavasti:
Tätä verokorttia ei tarvitse jättää palkanmaksajalle vaan riittää kun palkansaaja esittää kortista valokopion.
Mitään tulorajoja ei ole ja kortti on todellakin aidosti verovirastosta. Joka vuosi saa tällaisen kortin ja kylläkin jättää ne meidän palkanlaskentaan, mutta miten tällaisen voi saada?
Kyseessä tavallinen duunari, jolla ikää nyt jo melkein 60v. Ainakin 3 samanlaista verokorttia oli hänen palkkakansiossaan.
Kommentit (2)
on tuollainen, mihin riittää pelkkä valokopio.
Paljon fiksumpaa maksaa vuosi liian vähän veroja ja laittaa vaikka korkeakorkoiselle tilille...
Siis ei kai se nyt tahallaan joka vuosi lisää mätkyjä ota?
AP