Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voi saada verokortin, jossa AINA 21%verotus?

Vierailija
12.12.2005 |

Palkkoja laskiessa tuli vastaan verokortti, jossa on todellakin veroprosentti 21% ja kortissa lukee jotakuinkin seuraavasti:



Tätä verokorttia ei tarvitse jättää palkanmaksajalle vaan riittää kun palkansaaja esittää kortista valokopion.



Mitään tulorajoja ei ole ja kortti on todellakin aidosti verovirastosta. Joka vuosi saa tällaisen kortin ja kylläkin jättää ne meidän palkanlaskentaan, mutta miten tällaisen voi saada?



Kyseessä tavallinen duunari, jolla ikää nyt jo melkein 60v. Ainakin 3 samanlaista verokorttia oli hänen palkkakansiossaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei kai se nyt tahallaan joka vuosi lisää mätkyjä ota?



AP

Vierailija
2/2 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuollainen, mihin riittää pelkkä valokopio.

Paljon fiksumpaa maksaa vuosi liian vähän veroja ja laittaa vaikka korkeakorkoiselle tilille...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla