Jos miehesi olisi saanut yksin päättää lapsenne nimen...
...niin mikä nimi olisi tullut?
Täällä olisi kasvamassa pikkuinen Niklas.
Kommentit (20)
ja taisi äijäparka olla vielä ihan tosissaan...
Nimi, jota kinusi, oli Nadja ja siihen en suostunut.
Minä taas halusin nimeksi Armas, teimme kompromissin ja hänestä tuli Matias.
Julia ok, Johanna ei oikein napannut....
Minä meinasin olla helisemässä, kun ennen ristiäisiä, esitteli pojan Penttinä!
Luna on kaunis nimi, on italiaa ja tarkoittaa kuuta. En tosin antaisi lapselle nimeksi
nimen jos lapsi poika ja minä jos tyttö. Tyttö tuli ja mun päättämä nimi laitettiin. Mies olisi halunnut pojasta Aladdinin. :-|
Lisäksi mieheni on hyvin sinnikäs ja jaksaa jankuttaa ikuisuuksiin, niin että myönnyn jo yleensä pelkästä väsymyksestä. Tässä asiassa jaksoin kuitenkin pitää pintani ja poika sai hieman kotoisamman nimen.
ja pojalle oli muistaakseni Aaron tai Jimi, mitkä ihan ok vaikka ei sitten käytettykään niitä.
mutta tuo sylvi on kyllä hirveä, sitä ei tule lapselleni nimeksi! voi pyhä sylvi sentään!
Yksi miehen ahdottama nimi on yhdelle lapselle laitettu: Visa. Sekään ei oikein napannut mut ajattelin että tasapuolisuuden vuoksi mieskin saa joskus päättää.
Täällä olisi kasvamassa pikkuinen Niklas.
[/quote]
Meillä kasvaa pikku-Niklas, mies sai päättää mutta tykkäsin kyllä itsekin. Tytöstä olisi tullut Sonja.
Itsellä tuo nimi toi lähinnä mieleen Frostellin ;-). Tytöstä tuli sit Janika.
Tosin mies sanoi kyllä nimen päättämisen jälkeen, että ei nyt ehkä olisi kuitenkaan tohtinut tuosta reinoa laittaa...
pojasta olisi halunnut tehdä Pellervon. :-D Ihan hauska nimi, ja kun meillä harrastetaan vanhoja suomalaisia nimiä, päätyi se sitten toiseksi nimeksi.
ja meillä ihan suomalainen sukunimi tyyliin Virtanen.
Mua haittas, että oli meidän ex-kissan lempinimi. Ja mun korvaan myös hitusen verran liian muodikas. Mies ei ole nimimuotia seurannut, tykkäs vaan tosta luonnostaan. Ehkä käyttöön kakkoselle kakkosnimeksi.
Arvatkaa oliko vaikea neuvotella tuollaisen kanssa, joka tyrmäsi kaikki minun ehdotukseni ja sitten ehdotti jotain tuollaisia.